вторник, 10 февраля 2015 г.

Шановні студенти  групи 2-АТ, до вашої уваги навчальний предмет  "Основи техніки і технологій"

D-Wave и Lockheed Martin объединились для создания квантового компьютера - Мировые новости на a42.ru
Мета курсу  - познайомити студентів з основними відомостями про конструювання деталей машин і їх розрахунку, про пристрій і теорію енергетичних машин, технологія конструкційних металів, теоретичної механіки, атомних і гідравлічних електростанцій, а також про деталі машин і так далі.
Вивчення дисципліни «Основи техніки і технологій» сприяє рішенню наступних типових завдань професійної діяльності :
-       здійснення процесу навчання технологічним дисциплінам на базі знання теоретичних основ конструювання машин, технічної термодинаміки і принципів роботи основних енергетичних установок відповідно до освітньої програми;
-       планування і проведення учбового зайняття за технологією з урахуванням специфіки тем і розділів програми і відповідно до учбового плану;
-       проведення роботи профорієнтації;
-       використання сучасних науково обгрунтованих прийомів, методів і засобів навчання технології;
-       формування екологічної культури студентів;
-       виконання науково-методичної роботи.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-       основні поняття і визначення машинознавства;
-       основні види з'єднання деталей і вузлів машин;
-       основи конструювання і розрахунку механічних передач;
-       основи вибору типових деталей і вузлів передач;
-       пристрій і теорію енергетичних машин; 
-     пристрій і принцип  дії гідравлічних машин, гідравлічних двигунів і гідроприводів; 
- основи виробництва електроенергії в теплових, атомних і гідравлічних електростанціях;
-       основні поняття про поновлювані і непоновлювані енергоресурси, вживані в сучасних  енергетичних машинах та ін.
вміти:
-  формувати основні поняття і визначення по машинознавству, уміло і творчо застосувати їх у викладацькій діяльності(у школі);
-    конструювати і розраховувати основні види з'єднання деталей і вузлів машин;
-       конструювати і розраховувати механічні передачі;
-       вибрати типові деталі і вузли передач;
-  формувати основні поняття і визначення по пристрою і теорії енергетичних машин; 
-   застосувати  гідравлічні машини, гідравлічні двигуни і гідропривід при проектуванні технологічних машин і апаратів; 
-       формувати основні поняття і визначення про електричні машини, основ виробництва електроенергії в теплових, атомних і гідравлічних електростанціях;
-  формувати основні поняття і визначення про поновлювані і непоновлювані енергоресурси, вживані в сучасних  енергетичних машинах та ін. 

Тематика занять IІІ семестра      

Модуль І

Змістовий модуль 1. Загальна теорія основ техніки та технологій


скачати книгу

Тема1. Поняття техніки і технології. Мета і задачі технології. Основні поняття курсу.    Завдання: опрацювати лекційний матеріал. Накреслити схеми, скласти таблицю основних понять.


Тема 2. Самостійна робота №1 «Періоди розвитку понять «техніка» і «технологія» Завдання: опрацювати інтернет-матеріал та скласти хронологічну таблицю  "Пріоди розвитку понять "техніка" і "технологія""


Тема 3. Класифікація і характеристика технологічних процесів і техніки. Зв'язоктехнологічних і виробничих процесів. Виробничо-технологічна структура.  Завдання: опрацювати лекційний матеріал, скласти класифікацію технологічних процесів, таблицю "Виробничо-технологічна структура"


Тема 4. Чинники розвитку та розміщення виробництва.


Тема 5. Практична робота №1 «Суспільний поділ праці та галузева структура господарства». Контроль змістовного модуля. 


 


Завдання на блозі відповідно до теми та у методичних  рекомендаціях

Способи подання виконаних завдань та норми оцінювання для студентів, що навчаються за дистанційною та індивідуальною формою:
Розробка презентації (10 балів) – надсилати на електронну адресу або особисто в ауд.М3
Коротка відповідь на спеціальне запитання блогу у коментарях - 3 бали.
Виконання практичних, самостійних робіт (3 бали) - у зошиті або на електронну пошту.
Підбір відео (5 балів) - надсилати на електронну адресу або особисто в ауд.М3
Виконання контрольної роботи (10 балів) – дистанційники на електронну                                       пошту, індивідуальники – особисто викладачу ауд.М3

Комментариев нет:

Отправить комментарий